21 листопада
Завантажити ще

Факт. Михайло Поплавський: «ТікТок - це емоційний бізнес»

Факт. Михайло Поплавський: «ТікТок - це емоційний бізнес»

В Університеті культури на трендовому факультеті ТікТок заняття молоді з провідними практиками-маркетологами, топменеджерами компаній, успішними тіктокерами, креативниками, режисерами, хореографами набирають обертів. Про це Поплавський повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі "Інстаграм".

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Михайло Поплавський (@poplavskiy_michail)

Спікерами чергового заняття, окрім Михайла Поплавського, виступили Влад Ледбой, український тіктокер, блогер з мільйонною аудиторією (1,6 млн. підписників у ТікТок); Кирило Кудрявцев, засновник першого українського ТікТок дому Top Team House, та зірковий викладач Університету культури, український режисер театру і кіно Олександр Балабан.

«Сьогодні розпочалась інтелектуально-інформаційна революція. Йде «Битва мозків»! Настала епоха, в якій все вирішують талант і час. Бізнес потребує талановитих тіктокерів. ТікТок-бізнес ставить лідерство та управління в центр уваги. Потрібно діяти швидко і рішуче.

ТікТок вимагає інноваційної та організаційної структури. Це вміння організувати безперервний потік творчих ідей з ефективними комунікаціями.

Факультет ТікТок – місце креативних ідей та технологій!

Молодь зі здоровими творчими амбіціями може реалізувати себе на максимум!

Ідеологія ТікТоку – звернення до емоцій людини, а не до раціональності. ТікТок –це емоційний бізнес!» – зазначив Михайло Поплавський.

Масштабний спільний тікток менторів і молоді по завершенні інноваційного заняття став яскравим підтвердженням вираження емоцій в єдності.

Сама новина про відкриття першого в Україні і світі трендового факультету викликала шалений резонанс, а перші заняття продемонстрували, що сучасні медіаінструменти – невід’ємна частина бізнесу XXI століття.

Информация предоставлена в порядке ст.10 Конституции Украины и ст. 6 Закона Украины О национальных меньшинствах в Украине