"Суспільне Мовлення" представило новий дизайн для Нацвідбору на Євробачення-2024 під слоганом «Музична ДНК нації». У релізі мовника сказано, що концепція поєднує три важливі символи - серце, музичні хвилі та ДНК.
- Нашою метою було створити для Національного відбору єдиний дизайн на кілька років. Щоб український Національний відбір був впізнаваний і для українців, і для міжнародної аудиторії з першого погляду та першого звуку. Тому для нас було важливо відобразити в дизайні суть цього проєкту: Національний відбір відкриває пісні, в яких закодоване музичне ДНК нації, щоб представити на міжнародній музичній сцені характер актуальної української музики, — розповіла голова делегації України на Євробаченні Оксана Скибінська.
9 листопада "Суспільне" оголосить імена 20 учасників Нацвідбору, яких відібрали із 389 заявок.