17 серпня
Завантажити ще

Організатори "Євробачення" презентували новий логотип до 70-річчя конкурсу

Організатори
Фото: eurovision.tv

Організатори "Євробачення" презентували новий логотип до 70-річчя конкурсу, який відбудеться у травні 2026 року в Австрії. Про це повідомляється на офіційному сайті "Євробачення".

Новий логотип був спрощений до єдиного унікального знака з одним впізнаваним елементом у центрі - "серцем Євробачення". Воно складається з 70 шарів - по одному за кожен рік існування конкурсу. За словами команди, логотип та айдентика були розроблені, щоб зробити бренд "Євробачення" помітнішим на цифрових платформах, об'єднати всі проєкти в одному просторі та захистити бренд на глобальному рівні для членів Європейського мовного союзу, оскільки конкурс продовжує залучати нову аудиторію по всьому світу.

"Серце-хамелеон" - своєрідний компас, який вбиратиме культурні впливи, музику та рухи, а також адаптуватиметься під кожну приймаючу країну-господаря конкурсу, індивідуальність виконавця або певну тему номера.

- Конкурс "Євробачення" завжди був пов'язаний з еволюцією – музичною, культурною й творчою. Це оновлення вшановує 70 дивовижних років і водночас просуває бренд у захоплююче майбутнє. Воно сміливе, грайливе та сповнене душевності, як і сам конкурс. Ми дуже пишаємося тим, що можемо представити його світові, - наголосив директор конкурсу Мартін Грін.

Місце проведення конкурсу організатори оголосять у середу, 20 серпня.

Фінал "Євробачення-2025" відбувся у травні в швейцарському Базелі. Перемогу здобув австрійський співак JJ з піснею Wasted Love. Український гурт Ziferbla посів 9-те місце.

Новини по темі: Логотип Євробачення