Чого тільки не наслухаєшся про те, що відбувається за лаштунками популярних телешоу. В інтерв’ю Маші Єфросиніній Ірина Федишин розповідала, що у 2018 році Володимир Завадюк (керівник Big brave events 1+1 media, яке займається виробництвом телепроєктів) вмовив її прийти на «Голос країни», натомість пообіцявши місце у «Танцях з зірками». Співачка навіть купила квартиру у Києві, щоб готуватися до прямих ефірів. Однак свою обіцянку Завадюк так і не стримав.
Євген Клопотенко згадував, що заради перемоги в реаліті «МастерШеф» він вибудував справжню стратегію.
Що лишається осторонь чужих очей під час зйомок телешоу – в добірці Коротко про.
Андрій Бєдняков, який був ведучим тревел-шоу «Орел і решка» протягом дев’яти сезонів, каже, що золота карта – не вигадка. Щоправда, дуже дорогі покупки треба було все ж таки затверджувати з продюсерами.
- Коли я знімався, це була правда. Звичайно, що ти міг робити не будь-які покупки. Ти мав затверджувати якісь дорогі покупки. Ти не міг собі купити машину чи годинник. Не те, що я сьогодні у Швейцарії і куплю собі два Patek, щоб потім перепродати їх трішки дорожче. Ні, такого не буває. Треба все затверджувати. Жанна (одна з ведучих – Жанна Бадоєва. – Авт.), наприклад, наскільки я знаю, хотіла купити обручку якусь, тоді вона телефонувала продюсерам – і не дозволили. Умовно кажучи, є класний експіріенс – треба сісти на кита і з китом кудись попливти, і це коштує 12 тисяч. Продюсери розуміють, що це класно показати, це буде цікаво людям, ми це купуємо і знімаємо. А якщо би я просто пішов до магазину та купив собі машину, це не цікаво, не прикольно, - розповів Бєдняков в інтерв’ю на YouTube-каналі «Бомбардир».
Андрій Бєдняков запевняє, що золота картка таки була. Щоправда, дорогі покупки треба було узгоджувати з продюсерами. Фото: instagram.com/biedniakov/
Анастасія Коротка була ведучою «Орла і решки» два сезони у парі з ексчоловіком Андрієм Бєдняковим. Роки роботи на проєкті Коротка називає найгіршими у своєму житті.
- «Орел і решка» – це були взагалі найгірші роки мого життя. Пам’ятаю це як якусь брудноту. Я почувалася просто ніким. За кадром було дуже багато критики і від самих творців. Кожен випуск були закиди, що я неприродна. Коли я намагалася бути природною, це виходило ще більше неприродно. Через цей тиск що більше я перечитую начитку, то гірше виходить. У мене було по 20 дублів. Я не могла виговорити. На знімальному майданчику не було жодного, хто мене просто любив би як ведучу, як я говорю, мій гумор. Вони нормально ставились, але вони сумували – хто за Лесею, хто за Жанною, комусь просто вже було нудно, когось задовбали мої «гойдалки». Це я була така. Тобто вони були нормальні, просто я на той момент очікувала тільки якоїсь підступності, невіри в себе, бо я сама в себе не вірила. А як вони в мене повірять? – поділилася акторка в інтерв’ю Маші Єфросиніній.
До того ж величезною проблемою була й постійна критика глядачів.
- Дуже сильний хейт був від телеглядачів від першого дня до останнього. Просто тотальний хейт. Я не пам'ятаю, щоб хоча б хтось мене полюбив. Я просто в якийсь момент перестала читати ці коментарі: «Боже, у неї ноги криві, в неї зуби криві, ніс великий, що вона ляпнула», - додала акторка.
Анастасія Коротка зізнається, що її багато критикували поза кадром. Фото: instagram.com/nastyakorotkaya/
Після оголошення Ненсі Топко переможницею 15-го сезону реаліті «МастерШеф» глядачі почали звинувачувати суддів у необ’єктивності та навіть припускати, що Ненсі купила собі перемогу.
Суддя проєкту Ольга Мартиновська з іншого боку описала внутрішню кухню «МастерШеф».
- Дорогий читачу, якби ви бачили обличчя лордів і леді у той момент, коли пролунало ім’я переможця, ви б, без сумніву, зрозуміли: сезон завершився не так, як передбачали букмекерські контори кухонних балачок. Але в цьому й сіль історії. Коли я, учасниця третього сезону «МастерШеф» Оля з Юріївки, потрапила до фіналу, багато людей говорило: «Їй не потрібна перемога, бо вона вже була в Парижі». Ще на форумах (тоді вони існували, о жахіття) писали, що я страшна, стара (мені було 24) і схожа на Ваєнгу. Моя покійна вже бабця Валя, царство Вам, бабусю, небесне, казала подругам в нашому селі, що то Петро (батько мій) продав, видно, увесь свій мед і завіз гроші на Київ, щоб Олю взяли на тєлік і вона перемогла. А я в той час на «МастерШеф» зрозуміла, що все буває по-справжньому, чесно і справедливо! – згадує кулінарка у своєму дописі в інстаграмі.
Мартиновська зізнається, що вона з колегами – Ектором Хіменес-Браво та Володимиром Ярославським – пильно стежать за потенціалом та майстерністю всіх учасників. Адже глядач, зокрема, не може бачити все, що відбувається на майданчику, через брак екранного часу.
- Пишуть, що нам, суддям, хтось заплатив. Ми б з Ектором та Вовою могли б очолювати антикорупційну комісію, не те щоб з когось брати хабарі. Ми тут працюємо і виконуємо свої прямі професійні обовʼязки, - продовжує вона. - Ми маємо компетентність і розбираємося в смаках та якості страв, продуктів. Ми пильно спостерігаємо за кожним учасником, його потенціалом, талантом, вмінням працювати і проявлятися. Ми бачимо і знаємо все про них. Загалом в сезоні 50-52 знімальні дні, щоб ви розуміли цифри, і кожен день - мінімум 8 годин. Уявіть, скільки всього відбувається, та екранний час - не гумовий, і в ефір, звісно ж, йде не все. Та ми точно бачимо всіх наших учасників наскрізь.
Вийшло так, що ми ніби не зрозуміли одне одного з нашим любим глядачем. Не виправдали очікувань. Та рішення було прийняте в повній свідомості і розумінні відповідальності за нього. Всі учасники протягом сезону мають різні фази, злети і падіння. Ми дивимось на силу і вміння вставати на шляху і готувати смачно, технічно правильно, оригінально. Ми прощаємо і приймаємо, а іноді не в силах погодитися з певними помилками. Реально якесь непорозуміння вийшло.
Ольга Мартиновська згадує, що навіть її бабуся казала по селу, що тато купив їй перемогу. Фото: instagram.com/olga_martynovska/
Жахливим періодом у своєму житті Олексій Суровцев називає участь у «Танцях з зірками». За словами актора, він наче потрапив у шоу «Дом-2», а не на танцювальний проєкт.
– Якщо чесно, для мене це був жахливий досвід. Проблема не в тому, що я вилетів чи щось не виграв – ні. Просто я був розчарований, бо очікував на зовсім інший проєкт. Коли погоджувався, уявляв собі «Танці з зірками», де колись брали участь Володимир Зеленський і Наталія Могилевська. А потрапив, чесно кажучи, у якийсь «Дом-2», - розповідає Олексій в інтерв’ю oboz.ua. - Мені нав’язали історію, що я нібито борюся за звання секс-символа. Я казав: «Мені 40, я не хочу бути стриптизером, дайте мені просто класно станцювати». Але ні – продюсери гнули свою лінію. У перших номерах я взагалі не брав участі у постановці. Мені просто сказали: «Ось твій танець». А танцю там майже не було – чотири кроки румби. Зате був момент, де я мав роздягнутися. Я послухався. І що ви думаєте? Судді поставили найнижчі бали – мовляв, роздягнувся. Але ж це не моя ідея! На другий виступ мені дали образ качка-тренера. Я казав: «Це банально, не спрацює, навіщо мене топите?» Але мене ніхто не слухав. Знову – найнижчі бали.
Суровцев зізнається, що навіть сам наймав хореографа.
- На третій танець уже сам найняв хореографа. Ми поставили вальс – і це вже більше було схоже на танець. Після ефіру я, не стримавшись, сказав, що отакі танці хочу танцювати. Після цього постановники образилися, - продовжує актор. - І далі почалося відверте «зливання»: нову хореографію мені надіслали лише в четвер пізно ввечері – просто відео. А танець мав бути вже у неділю! І це ще й ча-ча-ча – один із найскладніших стилів. Ми з партнеркою вчили дві ночі без перерви. Танець вийшов дуже гарний, але вже було зрозуміло, що нас «списали».
Суровцев брав участь у «Танцях з зірками» у парі з Марією Колосовою у 2021 році. Пара залишила проєкт у четвертому ефірі.
Олексій Суровцев говорить, що на «Танцях з зірками» почали нав’язувати історію, нібито він бореться за звання секс-символа. Фото: instagram.com/surovtsev.alexei/