Завантажити ще

Україна на Expo-2025 презентувала павільйон-магазин, де нічого не можна купити

Україна на Expo-2025 презентувала павільйон-магазин, де нічого не можна купити
Фото: facebook.com/mineconomdev/

Україна презентувала свій павільйон Not For Sale на Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці (Японія). Про це повідомляється на сайті Міністерства економіки України.

- Український павільйон спричинив такий ажіотаж, що організаторам довелося залучати регулювальників руху. Щогодини через наш павільйон проходить до 1500 відвідувачів, а за пів року кількість людей, яка його побачить, за підрахунками організаторів, сягне 23 мільйонів. Тому  це стратегічна можливість показати світові наші цінності та стійкість. Ми демонструємо, що навіть у найскладніших умовах українці продовжують боротися, розвиватися, ставати інноваційними. Для мене це також можливість показати наш економічний потенціал — розповісти історії підприємців, які попри війну та руйнування відновлюються, виходять на нові ринки і вражають світ, - заявила перший віцепрем’єр-міністр - міністра економіки Юлія Свириденко.

Україна відкрила павільйон Not For Sale (Не для продажу), що виглядає як магазин, в якому, однак, не можна нічого купити. Тут представлено 18 предметів, що символізують важливі людські цінності, такі як свобода, гідність і стійкість. Кожен об'єкт має штрихкод, який відвідувачі можуть сканувати. Замість цін на товари на екрані з'являються відеоісторії з України, що метафорично відображають вартість таких прав, як освіта, свобода вибору та медична допомога.

Офіційне відкриття павільйону відбулося за участю Почесного консула України в Японії, представників Міністерства економіки Японії та інших гостей, які привітали Україну з початком виставки. Проєкт став можливим завдяки безкоштовному простору, наданому Японією, а також підтримці ООН в Україні, Укрзалізниці та Caparol.

Участь України в EXPO 2025 стала можлива завдяки підтримці українських бізнесів. Поруч із головним павільйоном розташована зона Values-Driven Economy ("Економіка, керована цінностями"), де представлено артефакти компаній, що працюють в Україні попри війну. Серед експонатів - шолом від "ДТЕК", прострілена сирена Ajax, колба нафти від "УКРНАФТА", а також предмети від "Астарти", "Біосфери" та Ощадбанка. Кожен експонат символізує стійкість українських підприємців.

EXPO 2025 - це Всесвітня виставка, яка проходить з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року в Осаці, Японія. Це вже друга виставка такого рівня для Осаки після EXPO 1970 року. Основна тема заходу - "Створення суспільства майбутнього для нашого життя", що відображає прагнення до сталого розвитку та інновацій.

  • EXPO 2025 - це Всесвітня виставка, яка проходить з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року в Осаці, Японія. Це вже друга виставка такого рівня для Осаки після EXPO 1970 року. Основна тема заходу - "Створення суспільства майбутнього для нашого життя", що відображає прагнення до сталого розвитку та інновацій.
  • Кореспондентка Коротко про писала про EXPO-2025: покажуть літаючі авто, будинок зі сміття та місто майбутнього. EXPO-2025 повертається до традиційного 5-річного циклу після перенесення EXPO-2020 у Дубаї через пандемію COVID-19.