З 8 травня цього року Держпродспоживслужба розпочинає новий напрямок роботи - контроль за змістом оголошень про вакансії. Про це йдеться у повідомленні відомства.
Йдеться про відстеження дотримання законодавства про рекламу з працевлаштування. Під моніторинг потрапляють усі оголошення, які публікують роботодавці чи рекрутингові агенції. Основна увага приділяється виявленню дискримінаційних формулювань - за віком ("до 35 років", "молодий колектив"), статтю ("тільки для жінок/чоловіків"), станом здоров'я, расою або етнічним походженням. Також відомство відстежуватиме ознаки маніпуляцій – перебільшення заробітної плати без уточнення умов, замовчування важливої інформації (наприклад, нічні зміни чи випробувальний термін), використання нечітких чи оманливих формулювань.
- Роботодавцям варто вже зараз переглянути свої оголошення та привести їх у відповідність до вимог законодавства. Це не лише дозволить уникнути штрафів, а й допоможе зберегти довіру кандидатів. Якщо ви помітили дискримінаційні чи оманливі вакансії — зафіксуйте порушення та зверніться до територіальних управлінь Держпродспоживслужби. На ринку праці мають діяти прозорі та рівні правила для всіх, — наголосив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.