Турецький бренд товарів для дому та декору English Home завершує діяльність своєї мережі в Україні, повідомляє RAU. Колишній топменеджер компанії підтвердив цю інформацію виданню Forbes Ukraine на умовах анонімності.
Мережа працювала на ринку України понад 10 років і налічувала більше 30 магазинів. Наприклад, станом на кінець літа 2016 року в Україні діяло 23 магазини бренду, а до жовтня 2020 року їх кількість зросла до 33. Під час повномасштабного вторгнення Росії в Україну мережа швидко відновила роботу, і вже наприкінці березня 2022 року магазини знову відкрилися у Львові, Чернівцях, Рівному, Одесі, Вінниці, Полтаві та Дніпрі.
Інтернет-магазин English Home припинив роботу в Україні у лютому 2025 року. Зокрема, спочатку зникли ціни на товари, а пізніше стала неможливою реєстрація та оформлення замовлень.
Інформацію про закриття мережі підтвердили у компанії на умовах анонімності виданню Forbes Ukraine. Офіційної заяви від турецького ритейлера не було. На офіційному сайті у переліку країн, де бренд розвиває свою мережу, Україна більше не згадується. Проте бренд продовжує працювати в інших країнах, зокрема в Росії, Ірані та Венесуелі.
У соцмережах магазина багато покупців під постами питають, як можна зробити замовлення і чому не працює сайт.Наразі сайт магазину з українським доменом не відкривається. Крім того, чутки про можливе закриття ходять ще з квітня. Зокрема, у квітні під постами представники магазину ще відповідали на запитання покупців.
- Добрий день. Дякуємо за звернення! Рекомендуємо звернутися до фізичних магазинів для уточнення вартості та придбання товару. На жаль, інтернет-магазин припиняє свою діяльність, і ми більше не приймаємо нові замовлення, - йшлося в повідомленні.
Один із покупців також розповів, що разом з друзями зайшли до магазину і помітили численні знижки на всі товари. Коли запитали, чи це сезонна акція, їм відповіли, що розпродаж такий масштабний, бо магазин незабаром закривають.
English Home - турецький бренд домашнього текстилю та декору, заснований у 2008 році під управлінням холдингу Turgut Aydın Holding. Незважаючи на англійську назву, концепція бренду поєднує турецьке виробництво з британською естетикою. За роки роботи мережа розрослася у франчайзингову систему з присутністю майже у двох десятках країн.