Завантажити ще

Roshen позивається до харківського підприємства за "Київський торт"

Roshen позивається до харківського підприємства за
Фото: Фото: із відкритих джерел

Харківському ТОВ "Хладопром" господарський суд Києва заборонив використовувати назву "Київський торт" та зображення листя та плодів каштану на своїй продукції. Також він зобов'язав підприємство вилучити з обігу всі етикетки та упаковки, знищити їх. Про це повідомляється у Єдиному державному реєстрі судових рішень.

- Йдеться про упаковку морозива, яке харківське ТОВ випускало під такою назвою та з таким зображенням. На "Київській кондитерській фабриці "Рошен" заявили, що і "Київський торт", і зображення листя каштана, і самих каштанів, всі разом і окремо, є їхньою інтелектуальною власністю і пішли до суду, - пише видання "Коментарі. Харків”.

У ході судового розслідування з'ясувалося, що підприємство "Холодопром" володіє знаком для товарів та послуг "Хрещатик Київський торт" та має відповідне свідоцтво. Але в "Рошен" запевнили, що він настільки схожий із їхнім знаком, що їх можна сплутати. На думку позивача, такі дії можуть ввести в оману споживача, оскільки "Київський торт" "породжує у свідомості споживача асоціацію, пов'язану з іншим виробником".

Господарський суд Києва погодився з доводами "Рошен" та позов задовольнив. ТОВ "Холодопром", у свою чергу, подало апеляційну скаргу. Розглядати апеляцію планують у лютому.

Суперечка за "Київський торт"

Наприкінці 2017-го антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував на 8 тисяч доларів (199 тисяч гривень) ПАТ "Київхліб" (цій компанії належить і марка БКК) за використання упаковки для торта, схожої на упаковку дочірньої установи Roshen. Він визнав, що компанія порушила законодавство щодо захисту від недобросовісної конкуренції. Компанія "Київхліб" тоді відразу заявила про те, що оскаржить рішення. На думку "Київхліба", проведені опитування доводять, що упаковки впізнаються, покупці їх не плутають.

Судився Roshen і з мережею супермаркетів "Ашан", також через суд заборонивши останній копіювати упаковку "Київського торта". До того ж, влітку 2019 року "Рошен" через суд зобов'язав державу зареєструвати за корпорацією червоний колір стрічок для пакування тортів.

У вересні 2019 року стався ще один скандал із кондитерською компанією БКК. На прилавках з'явився торт під назвою "Мальдіви" - дотепний укол на адресу Петра Порошенка, господаря "Рошен". Назва відсилає до скандальної новорічної відпустки тоді ще президента Порошенка, який той інкогніто провів на Мальдівах.

Проте у БКК відхрестилися від таких жартів. За словами представників заходу, це просто "білий торт, чудовий подарунок для молодят".

- Жодного зв'язку між Порошенком і Мальдівами тут немає, - повідомили нам у піар-відділі БКК. - Торт із кокосовою стружкою всередині, политий білим шоколадом і має дві рафаелки нагорі, виглядає дуже ошатно.

Вони запевнили, що заради тролінгу колишнього президента цього ніхто б робити не став: "Отже пов'язувати наші "Мальдіви" з Порошенком - марення".

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Порошенко почав переоформлювати кондитерський бізнес свого сина.

Екс-президент таки наважився позбутися Roshen.

Новини по темі: Суд Новини Харкова торт Roshen