Шостий рік поспіль українські пивоварні компанії AB InBev Efes Ukraine та Carlsberg Ukraine приєднуються до глобальної кампанії, щоб запобігти безвідповідальному продажу та споживанню алкоголю неповнолітніми. У 2021 році компанії долучили до акції лідерів думок, зірок українського шоубізу — Сергія Бабкіна, Дмитра Борисова, Олександра Пікалова та їхніх дітей, щоб обговорити, чому саме алкоголь до 18 років — це не вдала ідея, а безвідповідальний ризик.
Здорове ставлення до вживання пива та інших напоїв, що містять алкоголь, починає формуватися в сім’ї. Великий вплив також має коло спілкування підлітка, друзі, приятелі, старші знайомі, родичі та вся культура оточення. Дитина, яка з раннього віку отримує чесні відповіді на делікатні запитання, поступово навчається критично мислити, а відповідно формується як цілісна особистість зі стійкими моральними принципами та вподобаннями. Соціальна компанія звертається не тільки до батьків та дітей, а й до касирів, адже саме від їх активної позиції і особистого прикладу залежить здоров’я підростаючого покоління. Компанії- гіганти запустили акцію у супермаркетах «Коло», де чітко оголошують про своє відверте — «Скажи НІ!».
Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Ukraine порушують актуальне питання в межах GBRD-2021 — популяризувати цінність родинного спілкування, довірливих стосунків з дитиною, на тлі яких у підлітка формується відповідальне ставлення до алкоголю. Саме тому Анатолій Анатоліч звернувся до лідерів думок, зірок українського шоубізу — музиканта Сергія Бабкіна, ресторатора та підприємця Дмитра Борисова, шоумена Олександра Пікалова, щоб поговорити про дітей, секрети, удачі й невдачі та особливий вайб, який сприяє порозумінню.
Зе Інтерв’юер: Чи потряпляв ти в ситуацію, коли твій син піддавався впливу компанії однолітків, які випивають? Як у такій ситуації допомогти бути собою і НЕ залежати від чужої думки?
Олександр Пікалов: У стосунках з моїм сином ніколи не було таких прецедентів. Він має чітко розуміти, що для нього найважливіше зараз — це стати професійним футболістом. Треба ставити свої пріоритети на перше місце, а всі інші спокуси тільки заважатимуть.
Зе Інтерв’юер: Ти ресторатор, до твоїх закладів приходять підлітки, яким ще не виповнилося 18. Твої працівники вміють їм казати «ні»?
Дмитро Борисов: Це тонкий лід. Але в наших ресторанах ми намагаємося достатньо жорстко контролювати це питання, просимо показати паспорт, бо до 18 років продаж алкогольних напоїв заборонений. Немає паспорта — візьми лимонад!
Зе Інтерв’юер: Як не піддатися поганому впливу?
Сергій Бабкін: Не слухати, що тобі кажуть, і мати власну думку, вміти казати: «Ні!».
Відповіді на ці та інші запитання, а також розповіді про власний досвід спілкування гостей проєкту зі своїми дітьми на тему відповідального споживання алкоголю дивіться в інтерв’ю на ютуб-каналі «Зе Інтерв’юер». Перейти до перегляду:
Довідка. Global Beer Responsible Day — наймасштабніша ініціатива в історії пивоварної галузі, яку започаткували пивоварні компанії світу. Carlsberg Ukraine та AB InBev Efes Ukraine підтримують її шостий рік поспіль та звертають увагу українських продавців і споживачів на те, наскільки важливим є відповідальне споживання пива та заборона на продаж алкоголю неповнолітнім в Україні.