22 листопада
Завантажити ще

Міноборони про перші результати рекрутингу в ЗСУ: Охочих стало втричі більше

Міноборони про перші результати рекрутингу в ЗСУ: Охочих стало втричі більше
Фото: t.me/ministry_of_defense_ua

У Міноборони підбили перші підсумки проєкту залучення до Збройних сил України через рекрутингові платформи. Кількість заявок на вступ до лав української армії суттєво зросла, пише пресслужба відомства.

У Міноброні констатували, що з моменту підписання угоди з компанією Lobby X 10 листопада на майданчику розмістили вже понад 320 військових вакансій від різних підрозділів. Близько 6,5 тисячі українців на них відгукнулися. Для порівняння: за увесь період розміщення армійських вакансій на Lobby X (з липня 2022 року) їхня кількість становить 1190, а кількість відгуків – 45 тисяч. Відповідно, після підписання договору з Міністерством оборони кількість відгуків на військові вакансії на Lobby X зросла втричі. У відомстві зазначають, що Lobby X дозволяє військовим командирам розміщувати конкретні вакансії у своїх підрозділах та відбирати собі кандидатів, а громадянам – обрати бажану посаду та підрозділ у війську для несення служби.

- Таким чином, є можливість більше контролювати своє майбутнє в армії й потрапити на посаду відповідно до власної професії та досвіду у підпорядкування підрозділу, до якого є довіра і прихильність, – наголосила заступник міністра оборони Наталія Калмикова.

Щоб потрапити на службу за контрактом, необхідно обрати бажану посаду та підрозділ на онлайн-платформах, які співпрацюють із Міноборони. Окрім Lobby X, це можна зробити на Work.ua. Кожен українець може отримати докладну консультацію у фахівців цих платформ і представників військових підрозділів.

У четвер, 7 грудня, також стало відомо, що Міністерство оборони підписало угоду із ще однією компанією для рекрутингу до Збройних сил України. Нею стала Robota.ua, вона вже запустила окремий проєкт для рекрутингу. Там також можна самостійно обрати підрозділ та посаду.