В КП «Київський метрополітен» виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій. Через це доведеться збільшити інтервал руху між поїздами на одну хвилину у міжпіковий період та на 45 секунду у пікові години. Про це йдеться на Facebook-сторінці комунального підприємства.
Наразі на підприємстві є 83 вакансії машиністів електропоїздів, електромеханіків – 48, токарів і слюсарів за відповідними напрямами – 161. Причиною збільшення кількості вакансій є частково вимушена міграція, специфіка професій і мобілізаційна робота у зв’язку з воєнним станом. Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується.
Метрополітен постійно залучає нових фахівців, проте це вузькопрофільне підприємство і підготовка та адаптація деяких професій потребує тривалого навчання. Наприклад, машиніст електропоїзда навчається 12 місяців.
- Враховуючи поточну кадрову ситуацію, найближчим часом будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в між «пік» та на 45 секунд у «пікові» години, - йдеться у повідомленні.
Підземні станції столичної метро є спорудами подвійного призначення та використовуються цілодобово як укриття під час повітряних тривог для десятків тисяч киян і гостей столиці. Для надійної та безперебійної роботи складного комплексу інженерних мереж і конструкцій працюють сотні висококваліфікованих фахівців, оперативно замінити яких немає змоги.