Завантажити ще

Інтерв'ю з Іриною Степановою, засновницею бренду FURSTAR

Інтерв'ю з Іриною Степановою, засновницею бренду FURSTAR

Ірина Степанова - яскрава особистість у світі моди, засновниця бренду FURSTAR. Починаючи з 2008, новаторський бренд задає стандарти, зміщуючи акценти на стиль, екологічність та усвідомлене споживання. Бренд пішов від статусу пересічного проєкту. Він став цілою філософією, що охоплює особисту історію Ірини, підкріплену прагненням внести позитивні зміни в навколишній простір. Це інтерв'ю дасть змогу відстежити шлях засновниці бренду, обговорити його філософію та яскраві успіхи. Завдяки останнім FURSTAR набув міжнародного визнання.

- Ірино, розкажіть, як з'явилася ідея створення бренду FURSTAR?

- З дитинства я була оточена творчістю. Великою мірою, це залишило відбиток на моєму сприйнятті картини світу. Мої мама, бабуся і сестра були захоплені дизайном і модою. Їхні хобі допомогли мені розвинути свої навички, втілити ідеї, що зароджувалися, в життя. 

Фото мами Ірини Степанової

Фото мами Ірини Степанової

Однак, крім любові до мистецтва, у нас в родині завжди було усвідомлення важливості турботи про природу. Коли мені виповнилося 20 років, я стала помічати, наскільки популярні хутряні вироби. Водночас моя душа усвідомлювала жорстоку реальність, що ховається за їхнім виробництвом, - знищення тварин і шкоду навколишньому середовищу. Це стало для мене поштовхом до рішення все змінити. У 26 я вирішила створити бренд, здатний подарувати хутру друге життя, мінімізуючи шкоду, що завдається природі. Так з'явився FURSTAR - з акцентом на усвідомлене споживання та екологічність.

- Яка філософія бренду FURSTAR?

- FURSTAR для мене став втіленням поєднання моди з життєвою філософією. Ми прагнемо показати: стиль і екологічність можуть йти пліч-о-пліч.  "Робити добро - це щастя для людини", - стверджував один із гуманістів і літературних класиків. Ця думка стала концепцією нашого бренду. Для створення красивих і сучасних виробів використовується вторсировина. Виробництво не завдає шкоди природі. Наша мета - розкрити людям значимість усвідомленого підходу до моди і споживання. Ми хочемо, щоб наші клієнти розуміли: мода може бути не тільки стильною, а й свідомою.

- Які ключові події в історії бренду ви б виділили?

- За ці роки ми пережили безліч значущих подій. Якоюсь мірою, вони стали віхами для розвитку. Наприклад, у 2016 я брала участь у заході Miss Luxury Fashion. Презентувала колекцію верхнього одягу FURSTAR і завоювала перше місце. Це була справжня гордість - особливо, коли нагороду мені вручив Геннадій Кернес. Цей момент запам'ятовується на все життя. 

У 2019 році наш показ на Kharkiv Fashion викликав справжній фурор. На Galychyna Fashion ми вже вийшли з колекцією на міжнародний рівень. Цього ж року ми отримали одну з найпрестижніших номінацій в Україні - "Знак якості". Ця подія стала черговою сходинкою розвитку для нашого бренду. 

У 2020 я брала участь у International Young Designers Contest. Цей захід приніс мені звання "Дизайнер року - 2019 "е. Перераховані нагороди стали визнанням нашої роботи. Вони надихають продовжувати рухатися вперед, відкриваючи нові горизонти.

Фото Ірини Степанової та сестри Катерини Артюх

Фото Ірини Степанової та сестри Катерини Артюх

- А як ви ділитеся своїм досвідом з іншими?

- Успіх неймовірно важливий. Однак можливість ділитися своїм досвідом з іншими для мене має не менше значення. Я завжди намагаюся підтримувати молодих дизайнерів. 

У 2009 я була провідним спікером на бізнес-форумі для талантів-початківців. Через 6 років, у 2015, спільно з італійською дизайнеркою Стеллою Бастротуччьо провела майстер-клас для аматорів і досвідчених дизайнерів. 

У 2020 на форумі Business Women UA я виступила з темою "Як досягти успіху з нуля". Як спікерка, я ділилася своїм досвідом, прагнучи надихнути багатьох на подолання труднощів. Адже натхнення - це найважливіша частина мистецтва. Я справді вірю: ділячись знаннями, ми можемо посіяти в душах майбутніх поколінь дизайнерів зерно усвідомленого підходу до моди. 

- Як ви бачите майбутнє бренду FURSTAR?

- Ми продовжуємо розвиватися: розширюємо географічне охоплення, пропонуємо свіжі колекції. У 2021 ми взяли участь у виставці-фестивалі "SLOWMARKET" у Харкові, вкотре підкресливши нашу прихильність до екологічних принципів. 

Я переконана, що майбутнє моди - за усвідомленим підходом. FURSTAR задаватиме тон у цьому напрямку. Наше завдання - допомогти людям у розумінні симбіозу стилю і відповідальності. Антуан де Сент-Екзюпері говорив: "Тільки серце зможе побачити правильно; найголовніше неможливо побачити очима". Ми прагнемо до того, щоб мода була не тільки трендовою, а й людяною.

- Що б ви хотіли побажати тим, хто тільки починає свій шлях в індустрії моди?

- Я хотіла б сказати, що головне - вірити в себе та свої ідеї. Не бійтеся експериментувати, проте завжди пам'ятайте про відповідальність перед навколишнім світом. Успіх приходить до тих, хто готовий працювати, вчитися, надихати інших. 

Кожен шлях унікальний. Зробіть перший крок. Нехай цей девіз буде надихаючим маячком на шляху до успіху у світі моди!