Вторинний ринок України пропонує широкий вибір Renault Megane різних поколінь та комплектацій. Модель приваблює покупців надійністю конструкції, доступністю запчастин та розвиненою мережею спеціалізованих СТО. На українських дорогах можна зустріти всі покоління Рено Меган : від класичного хетчбека першої генерації до сучасного універсалу. Найбільшу популярність завоювали моделі другого та третього поколінь із пробігом 150–250 тис. км. Ці автомобілі демонструють гарну залишкову ціну під час перепродажу та низьку вартість володіння.
Виробник оснащував модель трьома типами трансмісій: механічними, автоматичними та роботизованими. Механічні 5-ступінчасті коробки JR5 монтувалися на версії з моторами 1,4-1,6 л, 6-ступінчасті TL4 поєднувалися з двигунами 1,6-2,0 л, а ND4 встановлювалися на дизельні модифікації 1,5 dCi та 1,9 dCi. Автоматичні трансмісії представлені 4-ступінчастою DP0 та 6-ступінчастою DC4 для версій 2,0 л. Роботизовані 6-ступінчасті коробки EDC розділилися на DC4F для бензинових моторів від 1,2 TCe та DC4M для дизелів 1,5 dCi та 1,6 dCi.
На ресурс коробки впливають такі основні моменти:
Практика експлуатації Renault Megane показує різний термін служби трансмісій. Механічні коробки лідирують за надійністю з пробігом до 300 тис. км. АКПП загалом проходять 180 тис. км, а роботизовані коробки EDC — близько 160 тис. км. Найчастіше перші проблеми виявляються після 100 тис. км у вигляді шумів, ривків при перемиканні, а також витоків олії. За своєчасного обслуговування ресурс будь-якої трансмісії збільшується на 20–30%.