Компанія Bolt, яка надає послуги таксі, висловила жаль через напад їхнього водія на дівчину, яка зробила йому зауваження щодо російської мови. Його акаунт у застосунку компанії заблокували. Про це йдеться в заяві Bolt, яку отримало hromadske.
Там кажуть, що «ретельно вивчають» звернення від клієнтів щодо поведінки водіїв. Рішення ухвалюють залежно від конкретної ситуації та рейтингу водія: воно може як обмежуватися попередженням і роз’ясненням, так і блокуванням акаунту водія, якщо ситуація була загрозливою для пасажирів.
Тож у випадку з нападом на пасажирку Іванну Грищенко компанія одразу ж заблокувала акаунт її водія без можливості відновлення. Крім того, Bolt готовий надавати поліції всю потрібну інформацію щодо цього випадку.
- Нам шкода, що пасажирка отримала неприємний досвід під час поїздки. Безпека всіх пасажирів і водіїв є нашим найвищим пріоритетом. Bolt не терпить фізичного, вербального насильства або грубої поведінки, — йдеться в заяві компанії.
Там додали, що регулярно нагадують своїм водіям-партнерам про те, що обслуговування клієнтів має відбуватися державною мовою. «Щоб подібне не повторилося» і щоб покращувати якість і безпеку, Bolt радить клієнтам звертатися до служби підтримки через застосунок.