На Всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці (Японія) Україна представила символічну інсталяцію Not For Sale — "магазин", де нічого не можна купити. Замість товарів у ньому зібрали 18 предметів, що уособлюють базові цінності: свободу, гідність, медичну допомогу, право на освіту тощо. Про це повідомили у Міністерстві економіки.
Кожен експонат має справжній штрихкод, який відвідувачі можуть відсканувати і побачити відеоісторії з України про те, скільки насправді коштує життя вільної країни.
- Український павільйон спричинив такий ажіотаж, що організаторам довелося залучати регулювальників руху. Щогодини через наш павільйон проходить до 1500 відвідувачів, а за пів року кількість людей, яка його побачить, за підрахунками організаторів сягне 23 мільйонів. Тому це стратегічна можливість показати світові наші цінності та стійкість. Ми демонструємо, що навіть у найскладніших умовах українці продовжують боротися, розвиватися, ставати інноваційними, — зазначила міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Поруч із основною експозицією відкрилася зона Values-Driven Economy. Тут представили реальні артефакти від українських компаній. Серед експонатів є такі:
Реалізація павільйону стала можливою завдяки тому, що Японія надала Україні безплатний простір для участі на шість місяців. Проєкт також підтримали Програма розвитку ООН в Україні, Укрзалізниця та Caparol.
15 квітня у павільйоні Великої Британії на EXPO Україна проведе серію панельних дискусій, присвячених ролі цінностей в економіці та важливості культурної й економічної стійкості. У центрі уваги — незламність, інновації та етичне зростання в умовах глобальної нестабільності. Це простір для відкритого діалогу з міжнародними партнерами про спільне майбутнє, в якому економіка ґрунтується не лише на цифрах, а й на довірі, відповідальності та ціннісних орієнтирах. Виставка триватиме шість місяців - з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року.