7 травня
Завантажити ще

Укрпошта випустила нову марку до Дня матері

Укрпошта випустила нову марку до Дня матері
Фото: postmark.ukrposhta.ua

Укрпошта анонсувала введення в обіг нової марки до Дня матері, який вшановується в другу неділю травня відповідно до президентського указу 1999 року. Поштова мініатюра "До Дня матері. Я живу тобою…" офіційно буде введена в обіг 9 травня, повідомляє пресслужба Укрпошти.

- Цього року Укрпошта відзначає День матері прем’єрою особливої поштової мініатюри "До Дня матері. Я живу тобою…". Офіційне введення в обіг марки, що стане символом шани та вдячності українським матерям, відбудеться 9 травня, - йдеться у повідомленні.

Нову поштову марку Укрпошта присвятила всім матерям, що благословили своїх дітей на захист Батьківщини, матерям, які зберігають пам’ять про загиблих, які вирішили стати до лав Сил оборони і безпеки України, виборюючи для своїх дітей майбутнє у вільній та незалежній Україні.

Автором мініатюри став заслужений художник України Олександр Охапкін, чиє попереднє творіння ("Під покровом Богородиці") у 2024 році перемогло в онлайн-голосуванні на кращу поштову марку року.

В центрі композиції зображена емоційна сцена обіймів жінки в традиційному українському вбранні та військового в камуфляжі. Жінка, яка символізує образ матері, загортає сина у яскраву жовту хустку з вишивкою, а її обличчя виражає глибокий смуток та ніжність.

Тираж поштової марки "До Дня матері. Я живу тобою…" становить 320 000 примірників, номінал марки - U (відповідає тарифу на пересилання внутрішнього простого листа без оголошеної цінності масою до 50 грамів і поштової картки). Окрім того, Укрпошта випустить 20 000 примірників конверта "Перший день" та 500 презентаційних папок. Погашення спеціальним штемпелем "Перший день" відбудеться у Києві, спецпогашення – у всіх регіонах України.

  • 10 березня Укрпошта оголошує про випуск нової серії "Місто Героїв. Маріуполь", присвяченої вшануванню пам’яті жертв трагедії та тих, хто самовіддано захищав своє місто. 
  • 10 квітня Укрпошта випустила особливу власну марку на підтримку Укрзалізниці після масштабної кібератаки.