У червні Київ приєднався до всеукраїнської кампанії з нагоди Місяця гордості, акцентуючи увагу на інклюзивності, рівноправності та доступності громадських місць. Про це повідомляється на Facebook-сторінці Київської міської державної адміністрації - КМДА.
- Зміна аватарки у соцмережах була символічним жестом підтримки на шляху до рівності. Сьогодні ми повертаємося до стандартного візуального стилю сторінки, зберігаючи фокус на головному — щоденній роботі над тим, щоб Київ був відкритим, комфортним і доступним для кожного та кожної, - йдеться у повідомленні.
У КМДА також висловлюють подяку всім, хто взяв участь в обговоренні.
- Діалог у суспільстві є частиною демократичного процесу. Повага, гідність і безпека — базові принципи, якими керується міська влада, - додали у КМДА.
У КМДА зазначили, що в рамках кампанії заплановані тренінги з інклюзивної комунікації, а також триває дослідження рівня доступності комунікації з міською адміністрацією. Особливу увагу приділено практичним заходам, які сприяють розвитку інклюзивності в громадському просторі.