У додатку "Дія" незабаром з’явиться можливість подавати скарги на посадовців. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, освіти, науки й технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, пише Telegram-канал "Трамвай – журнал про Київ".
- У "Дії" ви можете голосом або текстом дати зворотний зв'язок по державному органу. Після цього міністр, який відповідає за цей державний орган, побачить ваш відгук. І це важливо. Цифрова демократія дозволяє отримувати зворотний зв'язок від громадян і швидко змінювати правила , - зазначив Федоров.
Раніше "24 канал" писав, що у січні Федоров презентував ідею голосового помічника, який дасть змогу громадянам у реальному часі повідомляти про проблеми з державними послугами. Цей сервіс планують інтегрувати у додаток "Дія".
Завдяки новому інструменту українці зможуть швидко і зручно скаржитися на труднощі під час отримання державних послуг. За словами міністра, активація голосового помічника відбуватиметься через струшування телефону, після чого користувач зможе надиктувати своє місцезнаходження та описати проблему.
Система на базі штучного інтелекту автоматично розподілятиме скарги за категоріями і направлятиме їх до відповідних міністерств чи органів влади. Відповідальні чиновники, зокрема міністри, отримуватимуть push-сповіщення через сервіс "Дія.Офіс" про проблеми громадян.