Міністерство освіти і науки пояснило, чому можуть відхилити заявку на отримання "Пакунку школяра" в рамках державної програми, ініційованої президентом України. Про це повідомляється на сайті відомства.
- Уже верифіковано 92 519 заяв, відхилено 1 655. Серед причин: перебування родини за кордоном чи на ТОТ (допомогу можна буде отримати після повернення), відрахування або переведення дитини до іншого закладу освіти (у таких випадках потрібно подати нову заяву). Також трапляються відмови через невідповідність даних у державних реєстрах — у такому разі інформацію потрібно оновити, - зазначили у відомстві.
В межах цієї програми українці вже подали 97 638 заявок на виплату (майже 54% від загальної кількості першокласників, які були внесені до державного реєстру освіти (АІКОМ). Крім того, більшість заяв (94 142) надійшла онлайн через додаток "Дія", ще 3496 - у письмовій формі до сервісних центрів Пенсійного фонду.
У відомстві додали, що при зарахуванні дитини до школи її дані вносяться до оновленої системи АІКОМ, яка інтегрується з іншими держреєстрами та підтверджує зарахування до першого класу. Верифікація відбувається автоматично, зокрема через Державний реєстр актів цивільного стану.
Кожного разу при поданні або зміні статусу заяви в "Дії" надсилається запит до ПФУ. Фонд раз на два дні отримує з АІКОМ зведений список першокласників і додатково ще перевіряє актуальний статус школяра та дані батьків перед тим, як ухвалити рішення про виплату.
Якщо дані дитини відсутні у сервісі "Пакунок школяра" в застосунку "Дія", то треба зробити наступне:
Відомство зазначило, що для своєчасного отримання допомоги та уникнення проблем потрібно коректно вносити дані до освітньої системи.