Завантажити ще

Міносвіти роз’яснило, через що можуть відмовити у виплаті "Пакунку школяра"

Міносвіти роз’яснило, через що можуть відмовити у виплаті
Фото: facebook.com/UAMON/

Міністерство освіти і науки пояснило, чому можуть відхилити заявку на отримання "Пакунку школяра" в рамках державної програми, ініційованої президентом України. Про це повідомляється на сайті відомства. 

- Уже верифіковано 92 519 заяв, відхилено 1 655. Серед причин: перебування родини за кордоном чи на ТОТ (допомогу можна буде отримати після повернення), відрахування або переведення дитини до іншого закладу освіти (у таких випадках потрібно подати нову заяву). Також трапляються відмови через невідповідність даних у державних реєстрах — у такому разі інформацію потрібно оновити, - зазначили у відомстві.

В межах цієї програми українці вже подали 97 638 заявок на виплату (майже 54% від загальної кількості першокласників, які були внесені до державного реєстру освіти (АІКОМ). Крім того, більшість заяв (94 142) надійшла онлайн через додаток "Дія", ще 3496 - у письмовій формі до сервісних центрів Пенсійного фонду.

У відомстві додали, що при зарахуванні дитини до школи її дані вносяться до оновленої системи АІКОМ, яка інтегрується з іншими держреєстрами та підтверджує зарахування до першого класу. Верифікація відбувається автоматично, зокрема через Державний реєстр актів цивільного стану.

Кожного разу при поданні або зміні статусу заяви в "Дії" надсилається запит до ПФУ. Фонд раз на два дні отримує з АІКОМ зведений список першокласників і додатково ще перевіряє актуальний статус школяра та дані батьків перед тим, як ухвалити рішення про виплату.

Якщо дані дитини відсутні у сервісі "Пакунок школяра" в застосунку "Дія", то треба зробити наступне:

  • Уточнити у школі, чи були внесені дані дитини до оновленої системи АІКОМ, також  перевірити наявність у ній реєстраційного номера платника податків батьків або законних представників. Якщо дані відсутні, треба надати їх закладу для внесення.
  • Повідомлення в "Дії" зʼявиться після того, як були передані дані з АІКОМ до ПФУ, а не в день подання заяви чи зарахування дитини. 
  • Якщо у вас не має "Дії", "ID-картки" чи закордонного паспорта, треба оформити допомогу через сервісний центр ПФУ, також дані дитини повинні бути внесені до АІКОМ.
  • Заявки на отримання коштів у межах програми "Пакунок школяра" приймаються до 15 листопада цього року. Виплату зарахують на "Дія.Картку" протягом 14 днів після подання заяви.

Відомство зазначило, що для своєчасного отримання допомоги та уникнення проблем потрібно коректно вносити дані до освітньої системи.