Завантажити ще

Попри штраф “Ковальська” анонсувала нову рекламу за участі Джозефіни Джексон

Попри штраф “Ковальська” анонсувала нову рекламу за участі Джозефіни Джексон
Фото: facebook.com/withsobolev

“Ковальська” випустить третю частину реклами бетону за участі порноакторки Джозефіни Джексон попри штраф від Держпродспоживслужби. Про це 20 жовтня заявили в Instagram компанії.

- Анонсуємо вихід третьої серії! Як і обіцяли, ми перетворили цю інформаційну кампанію на мінісеріал. І ще раз наголосимо: цей ролик не про секс, він — про правила догляду за бетоном. Які розповідає сексуальна жінка. Наступна серія – вже цієї п’ятниці, — сказано в пресрелізі.

Компанія підтвердила, що Держпродспоживслужба наклала на компанію штраф у розмірі 6 783 гривень, визнавши рекламу сексистською. Компанія подякувала автору скарги й Forbes за “чудову промоцію”. 

Директор з маркетингу «Ковальської» Володимир Соболєв повідомив у своєму Facebook, що це він є автором ідеї. Він заявив, що не збирається робити занудну комунікацію, тільки "щоб колеги по креативному цеху похвалили".

Соболєв розповів, що ця ідея прийшла йому в голову, тому що у межах річного стратегування він з командою детально аналізує “купу великих звітів від Interbrand та Deloitte до ВРК і PornHub”, тому що “вподобання людей інколи кажуть більше, аніж економічні звіти”.

16 жовтня власник креативної агенції Reitarska Максим Бондаренко повідомив у своєму Instagram, що подав скаргу у Держпродспоживслужбу і вона оштрафувала «Ковальську» за сексистську рекламу.

18 жовтня Forbes написав з посиланням на пресслужбу “Ковальської”, що компанію оштрафували на 5083 гривень за зміст реклами й на 1700 гривень – за ненадання інформації про її вартість.