Компанія Coca-Cola презентувала свою цьогорічну різдвяну рекламну кампанію "Holidays Are Coming", майже повністю створену за допомогою штучного інтелекту. Минулого року бренд уже експериментував із подібними технологіями, але тоді реклама викликала хвилю критики серед креативної спільноти. Про це повідомляє WSJ.
Цього разу візуальна якість істотно покращилася. Якщо у 2024 році глядачі жартували про "ковзаючі" вантажівки й неприродних персонажів, то тепер усі деталі - від обертання коліс до виразів облич - виглядають значно реалістичніше. Замість "пластмасових" людей у кадрі з’явилися милі тварини, що дозволило уникнути ефекту "моторошної долини".
Coca-Cola не розкриває вартість кампанії, проте зазначає, що нові ролики - робота двох студій зі ШІ - транслюватимуться приблизно у 140 країнах. За словами директора з маркетингу Маноло Арройо, виробництво виявилося "помітно швидшим і дешевшим", ніж традиційні зйомки. Він додав, що "раніше на створення святкової реклами ми витрачали близько року. Тепер достатньо одного місяця".
Хоча технологія суттєво прискорює процес, у створенні контенту все ще беруть участь люди. У відео "за лаштунками" Coca-Cola підкреслює, що команда художників вручну доопрацьовує кожен кадр - "іноді піксель за пікселем".
Арройо зазначив, що навіть при використанні ШІ головна рушійна сила кампанії - людські історії та емоції. У новій святковій рекламі брали участь близько 100 осіб із боку Coca-Cola, агенції WPP та AI-студій Silverside і Secret Level - приблизно стільки ж, як і під час звичайних зйомок.
Британська компанія System1 повідомила, що святкові ролики Coca-Cola цього року отримали високі оцінки серед глядачів - більшість або не знали, або не звернули уваги, що реклама створена штучним інтелектом.
