Завантажити ще

Пасажирка у Дніпрі посварилася з таксистом через мову - омбудсмен відреагувала

Пасажирка у Дніпрі посварилася з таксистом через мову - омбудсмен відреагувала
Фото: Birgit з сайту Pixabay

У Дніпрі пасажирка таксі поводилася агресивно щодо водія через те, що він розмовляв із нею українською та відмовився переходити на російську мову. Уповноважена із захисту державної мови Олена Івановська відреагувала на цей інцидент. Про це повідомляє Офіс Уповноваженої із захисту державної мови.

- Водії таксі та жодних інших видів транспорту не зобов’язані послуговуватися іншою мовою, ніж державна, - заявила Івановська, коментуючи інцидент у Дніпрі.

Нещодавно у Дніпрі стався конфлікт між пасажиркою та водієм таксі. Пасажирка проявила агресію до водія, який спілкувався з нею українською та відмовився переходити на російську. Жінка допустила образливі висловлювання, демонструючи неповагу до державної мови.

За словами Івановської, згідно зі статтею 36 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", українська мова є обов’язковою мовою обслуговування у всіх видах пасажирського транспорту.

- Лише на прохання пасажира індивідуальне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, якщо це прийнятно для обох сторін. Це правило поширюється не лише на транспорт, але й на усю сферу обслуговування, - додала вона.

Вона нагадала, що Конституційний суд України у своєму рішенні від 14 липня 2021 року щодо конституційності Закону про державну мову наголосив, що громадяни України не зобов’язані володіти іншою мовою, окрім державної.

Уповноважена подякувала водієві таксі з Дніпра за принципову позицію, послідовне дотримання мовного законодавства, мовну стійкість і вияв громадянської свідомості.