У Київській міськадміністрації відреагували на інформацію про винесення підозри ще одному столичному чиновнику у справі про зупинення "синьої гілки" метро. У КМДА зазначили, що зупинка та закриття кількох станцій сталася через проектні помилки та недоліки будівництва тунелю у 2010 році. Проте, незважаючи на це, Київська міська прокуратура повідомила про підозру нинішнього заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Про це повідомили у прес-службі Департаменту.
- Прокурори Київської міської прокуратури повідомили про підозру заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА у рамках досудового розслідування щодо зупинення частини "синьої" гілки метро у грудні 2023 року. Це є процесуальною дією, яка не передбачає винесення будь-яких попередніх висновків щодо вини особи. Висновки офіційної інженерно-технічної експертизи, переданої правоохоронним органам, підтвердили: аварійна ситуація сталася через проектні помилки та недоліки будівництва тунелю, які призвели до проникнення ґрунтових вод, - заявили у відомстві.
Як зазначають у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, відразу після виявлення загрози співробітники столичного метрополітену та департаменту діяли максимально оперативно – зупинили рух поїздів та організували дублюючі наземні маршрути. Крім того, аварійно-відновлювальні роботи тривали цілодобово для якнайшвидшого повернення до звичайного режиму роботи цієї ділянки підземки.
- Завдяки цьому заходам вдалося уникнути жертв та запобігти більш масштабним ушкодженням. Чиновник надає всю необхідну інформацію слідчим, відкритий до співпраці та наполягає на об'єктивному та неупередженому розгляді справи. Без маніпуляцій у медіа та спроб дезорганізувати роботу департаменту, - наголошується у заяві департаменту.