Компанія АТБ заявила, що запросила Лайму Вайкуле знятися у різдвяній рекламі та заспівати "Щедрик", щоб підкреслити міжнародну підтримку України. Про це йдеться у ">заяві бренду на критику такого ролика.
- Участь латвійської виконавиці пов’язана виключно з тематикою міжнародного привітання. Мета ролика - передати атмосферу дружби й Різдвяного тепла між нашими народами, а не нести будь-які політичні чи ідеологічні меседжі, - йдеться у повідомленні.
АТБ кажуть, що розуміють "чутливість теми" і що "будь-які публічні постаті можуть сприйматися неоднозначно". Водночас компанія підкреслила, що "не підтримує та не співпрацює з особами, які мають проросійські чи антиукраїнські позиції".
Рекламний ролик із 71-річною латвійською співачкою Лаймою Вайкуле з'явився у соцмережах АТБ 25 листопада. У коментарях компанію розкритикували за вибір виконавиці. Серед основних претензій - Вайкуле є частиною російською шоубізнесу, співає переважно російською мовою та проводить музичний фестиваль, куди запрошує "хороших росіян" та українських артистів з неоднозначною позицією. Згодом АТБ закрили коментарі під дописом.
Водночас частина користувачів підтримала таку рекламу, оскільки Лайма Вайкуле засудила російське вторгнення в Україну та перестала працювати в Росії.