26 листопада
Завантажити ще

АТБ відповів на критику реклами з Лаймою Вайкуле, яка співає "Щедрик"

АТБ відповів на критику реклами з Лаймою Вайкуле, яка співає

Компанія АТБ заявила, що запросила Лайму Вайкуле знятися у різдвяній рекламі та заспівати "Щедрик", щоб підкреслити міжнародну підтримку України. Про це йдеться у

">заяві бренду на критику такого ролика. 

- Участь латвійської виконавиці пов’язана виключно з тематикою міжнародного привітання. Мета ролика - передати атмосферу дружби й Різдвяного тепла між нашими народами, а не нести будь-які політичні чи ідеологічні меседжі, - йдеться у повідомленні. 

АТБ кажуть, що розуміють "чутливість теми" і що "будь-які публічні постаті можуть сприйматися неоднозначно". Водночас компанія підкреслила, що "не підтримує та не співпрацює з особами, які мають проросійські чи антиукраїнські позиції".

Рекламний ролик із 71-річною латвійською співачкою Лаймою Вайкуле з'явився у соцмережах АТБ 25 листопада. У коментарях компанію розкритикували за вибір виконавиці. Серед основних претензій - Вайкуле є частиною російською шоубізнесу, співає переважно російською мовою та проводить музичний фестиваль, куди запрошує "хороших росіян" та українських артистів з неоднозначною позицією. Згодом АТБ закрили коментарі під дописом. 

Водночас частина користувачів підтримала таку рекламу, оскільки Лайма Вайкуле засудила російське вторгнення в Україну та перестала працювати в Росії. 

 

Новини по темі: АТБ Лайма Вайкуле