1 квiтня
Завантажити ще

УЗ відновила більшість сервісів, але моніторинг квитків та пошук речей поки ще не працюють

УЗ відновила більшість сервісів, але моніторинг квитків та пошук речей поки ще не працюють
Фото: t.me/УкрзалІнфо

Компанія "Укрзалізниця" ("УЗ") вже відновила роботу пасажирських сервісів на 90% і планує відновити їх повністю у перший тиждень квітня. Про це сповістив голова правління УЗ Олександр Перцовський, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

- Щодо пасажирських сервісів – функціональність відновлена ​​на 90%. Щодо сайтів, у нас їх два: Booking.uz для продажу квитків та інший інформаційний сайт, на якому зберігалася певна корпоративна інформація. Ми його давно вже планували переробити, зробити краще. Першим пріоритетом для відновлення є не він, а всі функціональні системи, які спрощують життя нашим клієнтам, – сказав голова правління компанії.

Він пояснив, що одразу після кібератаки УЗ намагалася уникнути скупчення людей. У випадках, коли пасажири хотіли повернути квитки, було запропоновано онлайн-форму в додатку та 100-відсоткове відшкодування, адже протоколи для таких квитків ще діяли. За його словами, наразі вже можна купувати квитки зі знижкою для студентів та пільгових категорій.

При цьому Перцовський додав, що робота над запуском решти сервісів триває. Невдовзі має відновити роботу програма лояльності. Також найближчим часом повернеться функція моніторингу квитків. Крім того, наступного тижня серед пасажирських послуг УЗ планує повернути можливість пошуку втрачених речей та замовлення помічника на вокзалі. Перцовський зазначив, що наразі ця послуга доступна лише через електронну пошту та контакт-центр.