У червні на порталі "Дія" розпочнеться бета-тестування ШІ-асистента. Він допомагатиме отримати послугу або довідку, знаходити найближчий ЦНАП, а в майбутньому підтримуватиме голосове спілкування. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, освіти, науки та технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, йдеться на сайті "Дії".
- Ми переосмислили, що робимо з "Дією". У 2019–2020 роках ми зробили стрибок і створили сучасний застосунок з погляду UX/UI, де можна швидко отримувати послуги. Але наразі АІ змінив споживацьку культуру. Усе, що не буде схоже на ChatGPT, Gemini чи інші моделі, викликає роздуми, як цим користуватися. Щоб створити найкращий користувацький досвід, нам потрібно трансформувати "Дію" в АІ-продукт, - заявив Федоров.
Під час DOU Day Федоров заявив, що у майбутньому АІ-агент зможе автоматично надсилати довідки та супроводжувати увесь процес отримання послуг. Користувачі зможуть описати життєву ситуацію, і ШІ визначить необхідну послугу. Крім того, у перспективі планується інтеграція голосових запитів, що дозволить спілкуватися з "Дією" так само зручно, як і з сучасними цифровими помічниками.
Просто опишіть свою ситуацію — і "Дія" запропонує необхідні кроки для вирішення. Наприклад, у випадку пошкодження житла ШІ-асистент запропонує оформити заявку на "єВідновлення", підкаже кроки та надішле заявку до відповідних органів.