Завантажити ще

Україна потрапила до Книги світових рекордів як перша у світі країна з ШІ-асистентом для держпослуг

Україна потрапила до Книги світових рекордів як перша у світі країна з ШІ-асистентом для держпослуг
Фото: t.me/mintsyfra

Український "Дія.AI" встановив світовий рекорд як перший національний ШІ для державних сервісів. Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації.

- Книга світових рекордів визнала створення "Дія.AI" досягненням у категоріях «Вперше» та «Винаходи». Це перший у світі ШІ-асистент, який надає громадянам державні послуги на національному рівні, - йдеться у повідомленні.

Рекорд було зафіксовано 4 листопада під час WINWIN Summit у Києві. Гендиректор Книги світових рекордів Ганна Крисюк вручила сертифікати представникам команд, які зробили внесок у реалізацію проєкту: першому віцепрем’єр-міністру та міністру цифрової трансформації України Михайлові Федорову, президенту Фонду "Східна Європа" Вікторові Ляху, делегату Федеральної ради Швейцарії з питань України Жакові Герберу та заступниці керівника Місії Посольства Великої Британії в Києві Шарлотті Сюрен.

- Ми переходимо від Digital State до Agentic State - держави, де ШІ допомагає ухвалювати рішення, автоматизує процеси й створює новий рівень взаємодії з громадянами. Запуск "Дія.AI" - це перший важливий крок на цьому шляху. Ми інтегруємо штучний інтелект у державні сервіси, щоб українці отримували державні послуги швидко, легко та за одним запитом. Україна повинна бути серед лідерів за практичним упровадженням штучного інтелекту - і ми втілюємо цю візію вже зараз, - зазначив Федоров.

У Мінцифрі зазначили, що міжнародне визнання підтвердило винятковість українського цифрового проєкту - ШІ-асистента "Дія.AI", який стартував у вересні 2025 року. Це перший у світі випадок застосування штучного інтелекту на національному рівні для надання державних послуг.

"Дія.AI" також демонструє, як сучасні технології можуть зробити взаємодію з держсервісами легкою, зручною та зрозумілою. Завдяки інтеграції з державними реєстрами асистент відповідає на запити користувачів і допомагає отримувати послуги просто у форматі звичайного чату на порталі "Дія".