24 ноября
Загрузить еще

Факт. Хто заважає будівництву метро в Дніпрі?

Факт. Хто заважає будівництву метро в Дніпрі?

Будівництво метрополітену в Дніпрі під загрозою зриву? Одним з найважливіших у місті інфраструктурних проєктів, який фінансує Європейський банк реконструкції та розвитку, займається міжнародна компанія "Limak".

"Компанія "Limak", яка має бездоганну репутацію, під час виконання українського проєкту постійно стикається з перепонами з боку органів центральної та обласної влади. Мені важко зрозуміти, чому з приходом нового керівництва області у 2019 році почали затягуватись строки видачі документів або взагалі ігноруються звернення. Якщо раніше документи розглядали за декілька годин, то зараз це затягується на місяці", – зазначив під час пресконференції 7 травня заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко.

Зокрема, компанії заважають отримати дозвільні документи без будь-яких на це підстав: Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області вже 9 місяців не надає згоди на проведення вибухових робіт.

"Представники обласної влади аргументують це тим, що у "Limak" нібито відсутні чотири документи. Але чомусь жодного з них держпраця раніше не вимагала. Два документи взагалі абсурдні, бо навіть не стосуються будівництва метрополітену. Інші два компанія "Limak" і так має. Їх не вимагає законодавство України, але наявність таких паперів відповідає міжнародним стандартам, за якими працює "Limak": дозвіл на газополум’яні та вибухові роботи, а також на ті, що пов’язані з енергією вибуху (у субпідрядної організації). З-поміж іншого, держпраця вимагає від "Limak" дозволу на підземні та відкриті гірничі роботи, який взагалі повинен бути у разі видобутку корисних копалин. Дніпро, звичайно, місто, у якому може бути усе, але не малахітові родовища у тунелі метро", — зазначив директор КП "Дніпровський метрополітен" Андрій Ліпьошкін.

При цьому підприємство має усі документи, які підтверджують, що під час будівництва нової гілки видобуток корисних копалин не ведеться.

Такі вимоги абсурдні й не мають під собою нічого, окрім бажання ставити палиці в колеса не просто місцевій владі та міжнародній компанії, а й усім мешканцям Дніпра.

"Депутатський корпус обурений ситуацією, що склалася із будівництвом метро. Уже декілька років нам лише обіцяють новий аеропорт, а тепер дніпрян можуть залишити без буденного для європейського міста повноцінного метрополітену", – зазначив під час пресконференції голова транспортної комісії міськради Каміль Примаков.

Міська рада Дніпра та компанія "Limak" спільно звертаються до Президента України Володимира Зеленського, Кабінету Міністрів України, Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку (як інвесторів цього проєкту) та інших міжнародних організацій.

"Ми просимо звернути увагу на ситуацію, яка склалася навколо будівництва метро у Дніпрі, та допомогти зупинити відвертий саботаж з боку деяких представників влади. Така протидія завдає удару по міжнародному іміджу та інвестиційному клімату не лише Дніпра, а й всієї країни", – зазначив заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко.

 
 
 
 
 

 

Новости по теме: Новости Днепра метро