З 1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів абітурієнтів на бакалаврат та магістратуру в українських вищих навчальних закладах (ВНЗ), яка триватиме до 20 жовтня. Електронний кабінет абітурієнта створюється на платформі сайту Єдиної державної електронної бази з питань освіти ( ЄДЕБО ). Коротко про - про те, які кроки необхідно зробити, щоб створити електронний кабінет абітурієнта.
На сайті ЄДЕБО знайти розділ «Електронний кабінет абітурієнта» та натиснути кнопку «Реєстрація».
Насамперед, необхідно вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – система видасть попередження, і потрібно буде створити новий унікальний логін.
При реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих сервісів в Україні, наприклад mail.ru, yandex.ru.
Для реєстрації електронного кабінету вносяться такі дані:
Реєстрація електронного кабінету абітурієнта можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 (фотокомп'ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву у паперовому вигляді безпосередньо у навчальному закладі.
У разі відсутності сертифіката НМТ необхідно встановити ознаку «Не маю сертифікатів НМТ» та зареєструвати електронний кабінет вступника з документом, що засвідчує особу.
Після завершення всіх дій необхідно натиснути кнопку «Зареєструвати». На вказану електронну пошту прийде лист із посиланням на активацію електронного кабінету абітурієнта. Перейдіть на посилання протягом 15 хвилин, щоб активувати кабінет. Якщо не встигли, доведеться повністю повторити процедуру реєстрації.
Після активації електронного кабінету потрібно ввести таку інформацію про вступника:
Важливо пам'ятати, що у 2025 році до електронного кабінету завантажується лише фото – завантаження інших файлів не передбачено.
За наявності сертифіката НМТ інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) та додати цей документ.
Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще переконатись, що всі дані завантажені до електронного кабінету коректно.
Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання до будь-якого закладу вищої освіти без обмеження кількості спеціальностей, на які подають, та до 10 заяв на контракт.
У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов'язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно найнижча. Змінити пріоритетність після подання заяви неможливо. Також у 2025 році за бажанням вступника можна буде надати пріоритетність і заявам на контракт.
Для вступу на бюджет заяви подаються з 19 липня до 1 серпня.
Для вступу на творчі конкурси чи співбесіди (для пільгових категорій) заяви подаються з 3 до 10 липня (на бюджет) або з 3 до 25 липня (на контракт).
Прийом заяв та документів від вступників розпочнеться 19 липня та закінчиться о 18:00 1 серпня 2025 року.